
Marmara Medya Merkezi Halkla İlişkiler Birimi öğrencileri sektörel alanda bilgi edinmek, bilgi ve tecrübelerden faydalanabilmek ve yerinde gözlem yapabilmek amacıyla gerçekleştirdikleri sektör ziyaretlerinin bir yenisini desibel Ajans’a düzenledi.
Desibel Ajans Başkanı Mustafa Kutlay ve Genel Müdürü Gökay Çako tarafından karşılanan öğrenciler, ajansın müşterilerine sunduğu hizmetler ve işleyiş hakkında bilgi sahibi oldu. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Mustafa Kutlay, meslek hayatından ve deneyimlerinden bahsederek öğrencilere tavsiyelerde bulundu.
Ajansın Genel Müdürü Gökay Çako : “ Her İletişimci mutlaka gazeteciliği tatmalıdır.” sözleriyle sunumuna başladı. İletişim alanında, özellikle halkla ilişkiler alanında uzmanlaşmayı hedefleyen bireylerin medyayı yakından takip etmeleri gerektiğini ve kendilerini sürekli olarak geliştirmeleri gerektiğini belirtti.
Gökay Çako, yapılan çalışmalardan örnekler göstererek kurum stratejisinin öneminden, marka ve hedef kitleyi buluşturan doğru köprüyü kurmanın inceliklerinden bahsetti. Bu konuyu “Doğru zamanda, doğru düzeyde, doğru frekansta ve doğru mecrada harekete geçmek önemlidir .” sözleriyle özetledi. Çako son olarak kendi çalışanlarında dikkat ettikleri, olması gereken özelliklerden bahsederek bu konuda öğrencilere ipuçları verdi.
DesiBel Ajans, Mustafa Kutlay ve Gökay Çako’nun, yaklaşık yedi yıldır Pazarlama İletişimi, Etkinlik ve Organizasyon hizmeti veren Dipnot’ un kurucuları Atıl Ünal ile Burak Korucu’nun bir araya gelmesi ile Şubat 2013’te kuruldu. Ses şiddetinin uluslararası ölçü birimi olan desiBel (dB) kelimesini ajans ismi yapan ekip, doğru ve etkili iletişim için ses şiddetinin doğru düzeyde, ortama uygun ve duyulabilir olması gerektiğini savunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder