Marmara Medya Merkezi Halkla İlişkiler Birimi Boğaziçi Marka Zirvesine Katıldı


Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü’ nün hazırladığı, bu sene ilki düzenlenen Boğaziçi Marka Zirvesi 6-7-8 Aralık  2013  tarihlerinde, Boğaziçi Üniversitesi Garanti Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.

Üç gün süren organizasyonun ilk gününde ; P&G Türkiye Pazarlama Direktörü Oya Canbaş, “Büyük Fikri Nasıl Buluruz?” başlıklı konuşmasını gerçekleştirdi.Oya Canbaş: Büyük fikirleri kalbinizde hissedersiniz, iç güdülerinizi dinleyin.” cümleleriyle sözlerini bitirdi.P&G Müşteri İş Geliştirme Müdürü Onur Yaprak , “Satmak Ya da Satamamak” programında, P&G Türkiye reklamlarından ve genel politikalarından bahsetti.

Programın ikinci gününde ise, Marka Nasıl Yaratır?, Hedef Kitlenle Markanı Nasıl Buluşturursun?,Marka Sadakati Sağlamak İçin Hangi konular Üzerine Yoğunlaşmalısın? genel başlıklarıyla;  CNNTürk Ekonomi Müdürü Emin Çapa, Nihat Odabaşı, Henkel Pazarlama Direktörü Mehmet Karamollaoğlu ve  Lenovo Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Aysun Karabıyık katılımcılara bu soruların cevaplarını örneklerle açıkladılar.

Marka Zirvesi’nin son gününde ise; Unilever Lipton Direktörü Toloy Tanrıdağlı,Youth Repuclic’den Özge Soykan , Vodafone Marka ve Pazarlama Stratejileri Yöneticisi Bilge Çiftçi, Mavi Jeans Dijital İletişim Sorumlusu Cihan Ergür ve Mavi Jeans Pazarlama Müdürü Serpil Berkan gibi önemli isimler katıldı.

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü, altmış yıllık köklü geçmişe sahip, en eski ve en büyük öğrenci kulübüdür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder