Boğaziçi
Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü’ nün hazırladığı, bu sene ilki
düzenlenen Boğaziçi Marka Zirvesi 6-7-8 Aralık
2013 tarihlerinde, Boğaziçi
Üniversitesi Garanti Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Üç gün süren
organizasyonun ilk gününde ; P&G Türkiye Pazarlama Direktörü Oya Canbaş,
“Büyük Fikri Nasıl Buluruz?” başlıklı konuşmasını gerçekleştirdi.Oya Canbaş:
Büyük fikirleri kalbinizde hissedersiniz, iç güdülerinizi dinleyin.”
cümleleriyle sözlerini bitirdi.P&G Müşteri İş Geliştirme Müdürü Onur Yaprak
, “Satmak Ya da Satamamak” programında, P&G Türkiye reklamlarından ve genel
politikalarından bahsetti.
Programın ikinci gününde ise, Marka Nasıl Yaratır?,
Hedef Kitlenle Markanı Nasıl Buluşturursun?,Marka Sadakati Sağlamak İçin Hangi
konular Üzerine Yoğunlaşmalısın? genel başlıklarıyla; CNNTürk Ekonomi Müdürü Emin Çapa, Nihat
Odabaşı, Henkel Pazarlama Direktörü Mehmet Karamollaoğlu ve Lenovo Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü
Aysun Karabıyık katılımcılara bu soruların cevaplarını örneklerle açıkladılar.
Marka Zirvesi’nin son gününde ise; Unilever Lipton
Direktörü Toloy Tanrıdağlı,Youth Repuclic’den Özge Soykan , Vodafone Marka ve
Pazarlama Stratejileri Yöneticisi Bilge Çiftçi, Mavi Jeans Dijital İletişim
Sorumlusu Cihan Ergür ve Mavi Jeans Pazarlama Müdürü Serpil Berkan gibi önemli
isimler katıldı.
Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü,
altmış yıllık köklü geçmişe sahip, en eski ve en büyük öğrenci kulübüdür.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder